Inici » Ajuntament » Contractació pública » Contractació del projecte “Somnis i vincles: un espai per compartir en família”

Contractació del projecte “Somnis i vincles: un espai per compartir en família”

1.- OBJECTE
L’objecte del contracte és la contractació del projecte “Somnis i vincles: un espai per compartir en família” amb els següents objectius:
• Acompanyar i guiar les famílies en la criança dels seus fills/es.
• Promoure la creació d’un espai grupal segur on poder compartir, orientar i resoldre aspectes relacionats amb la vida familiar.
• Detectar precoçment situacions de vulnerabilitat o de risc en la família o en l’infant.
• Promoure la participació i la coordinació en la xarxa social, educativa i sanitària del poble.
Identificació CPV: 85312300-Servicios de orientación y asesoramiento

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES
En concret, les prestacions a executar son:
1. Dinamització dels espais grupals amb famílies:
– Grups de 2 hores setmanals d’octubre a juny, coincidint amb el calendari escolar 2025-26. Un total de 36 sessions de 2 hores/sessió.
– Capacitat màxima de 20 famílies i un mínim de 6.
– Dinamització d’activitats i xerrades diverses sobre les temàtiques que es vagin proposant a nivell grupal.
– L’activitat es realitza a les dependències de l’Escola Bressol Municipal tret dels mesos que fa bon temps que es pot realitzar també a l’aire lliure (per exemple al pati de la biblioteca municipal o a un parc). Tanmateix, l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro es reserva el dret de modificar la ubicació segons necessitats i/o disponibilitat d’espais.

2. Gestió:
A càrrec de l’empresa/entitat contractada. Es preveu 1 hora quinzenal que equivalen a 18 hores per:
– Redacció de les actes de les reunions trimestrals amb la tècnica de referència.
– Redacció de la programació trimestral.
– Redacció d’una memòria final de servei.
– Registre i seguiment d’assistència setmanal
– Preparació de la sala, material i activitats i recollida de la mateixa
– Mitjans tècnics i materials necessaris per al desenvolupament de les activitats.
A càrrec de l’Ajuntament:
– Difusió de l’activitat
– Gestió de les inscripcions
– Supervisió del servei
– Avaluació del servei a través d’enquestes de satisfacció

Requisits del servei:
– L’empresa ha d’aportar una professional amb formació de grau en l’àmbit social, educatiu, psicologia o sanitari (o titulació equivalent) i formació complementària en Teràpia Familiar Sistèmica. Aquesta persona ha de presentar el certificat negatiu del Registre Central de Delinqüents sexuals.
– Cal garantir el tracte de les dades de caràcter personal de forma confidencial i reservada, i no poden ser objecte de cessió, difusió, publicació o utilització per a finalitats diferents a les establertes en el projecte.
– En el cas que la persona adscrita al projecte no pugui desenvolupar l’activitat per baixa mèdica, indisposició o causa major, l’empresa adjudicatària es compromet a donar continuïtat al servei i a substituir el personal en el termini més breu possible.
TOTAL: 72 hores de treball directe + 18 hores de gestió = 90 hores

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ
El pressupost base de licitació és de 3.870,00 euros.
Nota: Activitat exempta d’IVA segons l’article 20.1.3 de la Llei 37/1992 de 28 de desembre, de l’Impost sobre el valor afegit.
Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS
La durada del contracte serà de 9 mesos, des de l’1 d’octubre 2025 al 30 de juny 2026

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES
Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
– Document d’oferta: Cal incloure el pressupost i CVitae de la persona assignada al projecte.
– Declaració responsable
Les ofertes es presentaran en el termini de 5 dies a l’adreça electrònica de la responsable del contracte (mbuscarons@santacristina.cat) i a través de l’Espai del proveïdor de la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.

Ves al contingut