Convocatòria ple ordinari presencial 27 de gener

Avui dimarts, 27 de gener de 2026 a les 14:00 h, es durà a terme el Ple Ordinari Municipal del mes de gener, presencialment a la Sala de Plens de l'Ajuntament.

L'ordre del dia és el següent:

1.- Aprovació de l'acta de Ple de la sessió anterior. Lectura i aprovació.

2.- Proposta d’aprovació del conveni entre el Consell Comarcal del Baix Empordà i l'Ajuntament de Santa Cristina d’Aro per a la prestació dels serveis de recollida i acollida d’animals vius abandonats o extraviats a la via pública al municipi. Aprovació.

3.- Proposta d’aprovació de la moció per al compliment de la resolució sobre la construcció del nou parc de bombers de la Generalitat de Catalunya a Castell – Platja d’Aro. Aprovació.

4.- Dació de compte dels decrets d'alcaldia. Coneixement.

5.- Proposicions urgents.

6.- Precs i preguntes.

Podeu assistir presencialment al Ple, que es durà a terme a la Sala de Plens del consistori, o bé seguir-lo en directe per streaming a través del canal de Youtube de l'Ajuntament.

Ves al contingut