Netejador/a a 30 hores setmanals (Oferta núm. 353)
Oberta
- Codi d’oferta: 353
- Experiència: Es valorarà una experiència mínima de 6 mesos, tot i que també es tindran en compte candidats/es amb motivació i ganes d’aprendre
- Idiomes: Castellà
- Data prevista d’inici: 10/03/2026
- Vehicle propi: Sí
- Tipus de contracte: Indefinit
- Sou brut mensual: No especificat
- Horari: Matí i tarda
- Municipi del centre de treball: Sant Feliu de Guíxols – S’Agaró – Platja d’Aro – Santa Cristina d’Aro
- Requisits sol·licitats: Es requereix vehicle propi per als desplaçaments als centres de treball, experiència prèvia en serveis de neteja (preferible, però no imprescindible), actitud positiva i ganes de treballar en equip, així com disponibilitat per sortir de la seva zona de confort i desplaçar-se a diferents ubicacions i capacitat d’organització i autonomia.
- Descripció del lloc (funcions): Es busca un/una Netejador/a per a la prestació de serveis de neteja en diversos espais, com cases particulars, apartaments turístics, oficines, establiments, final d’obra i comunitats. L’empresa ofereix treball estable amb jornada flexible segons disponibilitat, proporcionant tot el material i equip necessari per dur a terme les tasques. Es garanteix formació contínua en tècniques de neteja, així com un bon ambient laboral i suport constant per part de l’equip.
- Observacions: Es requereix una persona dinàmica i responsable per a realitzar serveis de neteja en cases particulars, apartaments turístics, oficines, establiments comercials i comunitats de propietaris. Aquesta feina inclou desplaçaments a diferents ubicacions, així que és imprescindible tenir vehicle propi. L’empresa proporciona tot el material i equip de neteja necessari per dur a terme les tasques. És important tenir actitud positiva, compromís amb la qualitat del servei i capacitat per treballar tant de manera autònoma com en equip. Les tasques seran variades i adaptades a les necessitats específiques de cada client.
L’empresa o el particular que ofereix el lloc de treball es compromet a tractar les dades de les persones demandants únicament per la finalitat de valorar els candidats. Assumeix la responsabilitat sobre el tractament de les dades. Informarà als candidats dels seus drets, i de com exercir-los. No comunicarà les dades a altres persones i no els conservarà més enllà del temps necessari en el cas de les persones amb les que no formalitzi un contracte.