Auxiliar d’acompanyament domiciliari / Cuidador/a de persones (Oferta núm. 352)

Tancada
Codi d’oferta: 352
Experiència: 1 any
Idiomes: Català, castellà i francès
Data prevista d’inici: 03/08/2026
Vehicle propi: Sí
Tipus de contracte: Indefinit
Sou brut mensual: 400
Horari: Matí i tarda
Municipi del centre de treball: Platja d'Aro i voltants
Requisits sol·licitats: La persona seleccionada ha de tenir experiència en l’acompanyament o cura de persones grans, sent valorable disposar de formació en atenció sociosanitària, auxiliar de geriatria o similar. Ha de ser una persona empàtica, responsable i pacient, amb un tracte càlid i bones habilitats de comunicació, així com sensibilitat envers el benestar emocional dels altres. És imprescindible dominar el castellà, i es valorarà coneixements bàsics de català i francès. Ha de tenir disponibilitat horària, carnet de conduir i vehicle propi, i disposar de la documentació en regla per treballar a Espanya.
Descripció del lloc (funcions): Es busca persona per al servei d’acompanyament i cura de persones grans al domicili. La persona seleccionada serà responsable de proporcionar suport en les activitats bàsiques de la vida diària (sense tasques sanitàries), oferir companyia activa i supervisió general, així com ajudar de manera lleugera en les tasques quotidianes de l’entorn. També es requerirà acompanyar les persones en passejos i gestions com visites mèdiques, compres i altres encàrrecs.
Observacions: La jornada és parcial, amb horari flexible segons els serveis requerits. El salari s’establirà segons el conveni i les hores contractades, amb incorporació segons la demanda de serveis. Existeix la possibilitat d’ampliar les hores segons les necessitats. Es valorarà especialment el tracte humà, la responsabilitat i la vocació de cura.

L’empresa o el particular que ofereix el lloc de treball es compromet a tractar les dades de les persones demandants únicament per la finalitat de valorar els candidats. Assumeix la responsabilitat sobre el tractament de les dades. Informarà als candidats dels seus drets, i de com exercir-los. No comunicarà les dades a altres persones i no els conservarà més enllà del temps necessari en el cas de les persones amb les que no formalitzi un contracte.

Ves al contingut