Ves al contingut
Inici » Àrees i serveis » Cultura » Arxiu municipal » Serveis de l’arxiu

Serveis de l’arxiu

Gestió documental

Calendari de conservació i accés documental

L’1 de gener de 2016 s’acabava el termini perquè les administracions públiques publiquéssim dades en format obert en compliment de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

L’Ajuntament, doncs, va habilitar un portal de transparència dins la seva pròpia pàgina web. Dins del portal, l’Arxiu Municipal va contribuir a omplir 6 dels 128 apartats de que es composa, entre ells, el de “Calendari de conservació i règim d’accés documental”.

Consulta i reproducció

Des de l’Arxiu Municipal resolem les sol·licituds d’accés a la informació pública de caràcter històric.

L’Arxiu està obert a tota la ciutadania en general, estudiants, investigadors, professionals, empreses, entitats, persones titulars de documents d’interès públic, etc. L’accés és lliure i gratuït i no cal tenir un perfil específic per accedir-hi i requerir-ne els serveis.

Sol·licituds d’accés a la informació pública

Per a accedir a la informació i/o documentació caldrà demanar-ho mitjançant sol·licitud al registre d’entrada de l’Ajuntament.

Davant de qualsevol dubte, escriviu-nos a: .

Queden exclosos de l’accés general els documents amb dades objecte de protecció. La reproducció de documentació està subjecta a la normativa i tarifes vigents.

El marc legal de l’accés a la informació pública ve donat pel Títol III. De la informació pública, Capítols I a IV (articles 18 a 53) de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern:
https://www.gencat.cat/governacio/pub/sum/secgral/Llei192014_transparenciaQL97.pdf

En aquest sentit, les resolucions de les sol·licituds d’accés es faran amb un termini màxim d’un mes.

Tractament documental

Projectes

Registre d’eliminació de documents

L’1 de gener de 2016 s’acabava el termini perquè les administracions públiques publiquéssim dades en format obert en compliment de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.

L’Ajuntament, doncs, va habilitar un portal de transparència dins la seva pròpia pàgina web. Dins del portal, l’Arxiu Municipal va contribuir a omplir 6 dels 128 apartats de que es composa, entre ells, el de “Registre d’eliminació de documents”. 

Memòries

Ves al contingut