Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » SUBMINISTRAMENT I MUNTATGE DE MOBILIARI D’OFICINA PER A LA POLICIA LOCAL DE SANTA CRISTINA D’ARO

SUBMINISTRAMENT I MUNTATGE DE MOBILIARI D’OFICINA PER A LA POLICIA LOCAL DE SANTA CRISTINA D’ARO


1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el subministrament i muntatge de mobiliari d’oficina per a la Policia Local.

Identificació CPV  39121200-8: Taules

 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

 

Dades tècniques:

  • Taules de despatx:

-1 de 120 x 80

-1 de 150 x 80

-2 de 200 x 80

-1 de 180 x 80

  • Bucks de 3 calaixos amb rodes
  • 1 Módul amb porta corredora 112 x 84
  • 1 Taula de reunions de vidre rodona de 100cm
  • 4 Cadires.
  • Canals portacables:

-1 Canal portacables 120 + 1 Passacables

-1 Canal portacables 150 + 1 Passacables

-2 Canals portacables 200 + 2 Passacables

-1 Canal portacables 180 + 1 Passacables

 

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

  • El
    pressupost base de licitació és de 4.125,00 euros, que queda desglossat
    de la següent manera: 3.409,00 euros de pressupost net i 716,00 euros
    d’IVA.
  • Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

 

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà de 1 mes.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les
ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el
termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte:


6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

 

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el cap de la Policia Local, Juan Francisco Gómez Cózar.

 

8.- FORMA DE PAGAMENT

El
contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la
factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es
farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat
degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General
d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en
depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de
Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d’Entrada és el sistema eFAC al
qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

 

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

Ves al contingut