Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » Subministrament de productes químics per a la piscina municipal. Any 2025

Subministrament de productes químics per a la piscina municipal. Any 2025

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la contractació del subministrament de productes químics per a la piscina municipal. any 2025.

Identificació CPV 24962000-5 – Productes químics per al tractament de l’aigua

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, els productes a subministrar són:

  • 2.000 kg de sal marina per a piscines granulada amb sacs de 25 kg
  • Cost dels 2 palets abonables.
  • 5.000 litres Hipoclorit sòdic (150 gr./l.) (cn. 1000 l. 1250 kg.) amb càrregues de 1.000 litres
  • 200 litres de desinfectant algicida 20% no escumant Poliquat amb garrafes de 20 litres.
  • Cost dels 10 envasos abonables
  • 500 litres de reductor de ph per a piscines Pisciminus liquido amb càrrega de 500 litres.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 5.082,00 euros, que queda desglossat de la següent manera: 4.200,00€ de pressupost net i 882,00€ d’IVA al 21%.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà de 9 mesos.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte:

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable de l’Àrea d’Esports. Marc Vilar Caritg.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d’Entrada és el sistema eFAC al qual  podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

Ves al contingut