Inici » Ajuntament » Contractació pública » SERVEI DE TRANSPORT D’ALIMENTS PER AL SERVEI DE DISTIBUCIÓ D’ALIMENTS MUNICIPAL

SERVEI DE TRANSPORT D’ALIMENTS PER AL SERVEI DE DISTIBUCIÓ D’ALIMENTS MUNICIPAL

SERVEI DE TRANSPORT D’ALIMENTS PER AL SERVEI DE DISTIBUCIÓ D’ALIMENTS MUNICIPAL

1.- OBJECTE

L’objecte
del contracte és la contractació del servei de transport per al servei
de distribució d’aliments municipal, del municipi de Girona al municipi
de Santa Cristina d’Aro.

Identificació CPV: 60160000-7 Servei de transport de paquets

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Servei
de transport des del magatzem de Banc d’Aliments de Girona, al servei
de distribució d’aliments municipal de Santa Cristina d’Aro.

Els
productes es recolliran i carregaran al Servei de Banc d’Aliments de
Girona i es traslladaran al servei de distribució municipal d’aliments
on es descarregaran al magatzem.

Es
realitzaran 2 viatges al mes. Normalment els viatges es realitzen el 2n
i el 4t dimecres de cada mes en horari de matí, però es facilitarà el
calendari de l’exercici 2024 a l’empresa contractista per part de
serveis socials.

El
servei s’haurà de realitzar amb un furgoneta de grans dimensions, atès
la quantitat de productes (aprox.1000 – 1500 kg cada viatge).

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El
pressupost base de licitació és de 2.722,50 euros, que queda desglossat
de la següent manera: 2.250,00 € de pressupost net i 472,50 € d’IVA al
21%.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La
durada del contracte serà de 9 mesos com a màxim, fins a 31 de desembre
de 2024, o fins que finalitzi el servei de distribució d’aliments,
atesos els canvis que s’estan produint en aquest servei.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les
ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5
dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte:
.

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és la responsable de l’Àrea de Serveis Socials, Maite Garcia Lopez.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades.
El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una
vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a
Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i
entitats que en depenen el servei de factura electrònica de
l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General
d’Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent
enllaç
https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

Ves al contingut