Inici » Ajuntament » Contractació pública » SERVEI DE REPARACIÓ I MANTENIMENT DEL CAMIÓ GRUA DE LA BRIGADA MUNICIPAL

SERVEI DE REPARACIÓ I MANTENIMENT DEL CAMIÓ GRUA DE LA BRIGADA MUNICIPAL

L’objecte del present contracte és el servei de reparació i manteniment del camió grua municipal, Isuzu N200, utilitzat per la Brigada Municipal i propietat de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.

Identificació Codi CPV: 50530000-9 – Serveis de reparació i manteniment de maquinària

Número d’expedient: 2703/2025

El pressupost base de licitació és de 3.888,57 euros, que queda desglossat de la següent manera: 3.213,69 € de pressupost net i 674,88 € d’IVA. Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte els preus de mercat.

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
– Document d’oferta
– Declaració responsable

Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: mvila@santacristina.cat, i a través de l’“ESPAI DEL PROVEÏDOR” que trobareu a la Seu electrònica de la pàgina www.santacristina.cat.

Ves al contingut