L’objecte del present contracte és la prestació del servei de reparació, manteniment, inspeccions i posada a punt de la cistella d’elevació d’una grua articulada municipal, així com la realització de reparacions i actuacions tècniques en vehicles pesants i maquinària mòbil propietat de l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro, utilitzats per la Brigada Municipal i Serveis Tècnics municipals.
Identificació Codi CPV: 50110000-9 – Serveis de reparació i manteniment de vehicles de motor pesants. 50532000-3 – Serveis de reparació i manteniment de maquinària d’elevació i manipulació.
Número d’expedient: 2347/2025
El pressupost base de licitació és de 12.947,00 € euros, que queda desglossat de la següent manera: 10.700,00 € de pressupost net i 2.247,00 € d’IVA al tipus 21%.
Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.
Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
- Document d’oferta
- Declaració responsable
Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: jdefebrer@santacristina.cat. O a través de l”ESPAI DEL PROVEIDOR” que trobareu a la Seu electrònica de la pàgina de www.santacristina