Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » REPARACIÓ EQUIPS ELÈCTRICS DE CONTROL D’IL·LUMINACIÓ DOMÒTICA DE L’EDIFICI ESPAI RIDAURA

REPARACIÓ EQUIPS ELÈCTRICS DE CONTROL D’IL·LUMINACIÓ DOMÒTICA DE L’EDIFICI ESPAI RIDAURA

REPARACIÓ EQUIPS ELÈCTRICS DE CONTROL D’IL·LUMINACIÓ DOMÒTICA DE L’EDIFICI ESPAI RIDAURA

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la reparació equips elèctrics de control d’il·luminació domòtica de l’edifici Espai Ridaura.

Identificació CPV  50711000-2  Servicios de reparacion y mantenimiento de equipos electricos de edificios 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Reparació
substitució de la domòtica d’il·luminació contemplant totes les
exigències de la instal·lació existent amb control des de la sala
tècnica de forma independent.

S’han incloure els equips, materials i mà d’obra necessària per la posada en funcionament i la llicencia del software necessari.

Suma
base imposable
                                                                             
5.000,00.- €

Iva
21
%                                                                                                   
1.050,00.- €

Total
pressupost
                                                                                    
6.050,00.- €

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El
pressupost base de licitació és de 5.000,00 euros, que queda desglossat
de la següent manera: 6.050,00 € de pressupost net i 1.050,00 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La
durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a
prestar amb combinació a la disponibilitat de la sala.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les
ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el
termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte:
.

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades.
El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una
vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a
Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i
entitats que en depenen el servei de factura electrònica de
l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General
d’Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent
enllaç
https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

Ves al contingut