Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » OBRA ARRANJAMENT DE CAMINS I ZONES D’APARCAMENT MUNICIPALS DE SAULÓ COMPACTE

OBRA ARRANJAMENT DE CAMINS I ZONES D’APARCAMENT MUNICIPALS DE SAULÓ COMPACTE

 

1.- OBJECTE

L’objecte
del contracte és la contractació PONT per obres de manteniments varis
en arranjament de camins i zones d’aparcament municipals de sauló
compacte.

Identificació CPV 45111200-0: Trabajos de explanacion y limpieza del terreno 

 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

 

Dades tècniques:

CONTRACTE MENOR ARRENJAMENT DE CAMINS

Actuació
1:        
              

               

               

               
 

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de
sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra que va des de la pineda
situada a la zona Suro de la Creu fins a l’entrada de la deixalleria
municipal. (3.000 m²)

Actuació
2:        
              

               

               

               
 

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de
sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra de l’Ajuntament vell
fins la cantonada de la botiga de golf.  (2.160 m²)

Actuació
3:        
              

               

               

               
 

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de
sauló amb humitat, per arranjar el camí de terra de la pujada al castell
de Solius des de l’entrada urb. Can Reixach fins al límit rodat
municipal. (1.000 m²)

Actuació
4:        
              

               

               

               
 

Subministra, col·locació, anivellació i compactació de
sauló amb humitat, per arranjar zona aparcament Espai Ridaura, accessos i
aparcament plaça Catalunya. (8.700 m²)

 

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El
pressupost base de licitació és de 7.394,31 euros, que queda desglossat
de la següent manera: 6.111,00 € de pressupost net i 1.283,31 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

 

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà d’una setmana.

 

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les
ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el
termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: .

 

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

 

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

 

8.- FORMA DE PAGAMENT

El
contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la
factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà
efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat
degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General
d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en
depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de
Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d’Entrada és el sistema eFAC al
qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

Ves al contingut