Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » Contractació d’un servei de grua

Contractació d’un servei de grua

1.- OBJECTE

Es pretén la prestació del servei de retirada de vehicles de la via pública mitjançant grua. L’objectiu d’aquesta actuació és garantir la mobilitat, la seguretat viària i la correcta utilització de l’espai públic. Aquesta mesura permet retirar vehicles mal estacionats, abandonats o que obstaculitzin la circulació, contribuint a un millor ordenament del trànsit i una via pública més segura i accessible. Identificació CPV: 50118110-9: Serveis de remolc de vehicles

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

Les prestacions a executar inclouen:

  • Retirada de vehicles estacionats incorrectament, abandonats o que suposin un perill per a la circulació.
  • Transport del vehicle a les dependències municipals o al dipòsit autoritzat.
  • Compliment de la normativa municipal i de trànsit aplicable en la gestió de la retirada de vehicles.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 5000 euros, desglossat de la següent manera: 4132,23 € de pressupost net i 867,77 € d’IVA al 21%. Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte els preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà fins el 31 de desembre de 2025.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el Cap de la Policia Local de Santa Cristina d’Aro, Juan Francisco Gómez Cozar.

Ves al contingut