1.- OBJECTE
Es pretén la prestació del servei de retirada de vehicles de la via pública mitjançant grua. L’objectiu d’aquesta actuació és garantir la mobilitat, la seguretat viària i la correcta utilització de l’espai públic. Aquesta mesura permet retirar vehicles mal estacionats, abandonats o que obstaculitzin la circulació, contribuint a un millor ordenament del trànsit i una via pública més segura i accessible. Identificació CPV: 50118110-9: Serveis de remolc de vehicles
2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES
Les prestacions a executar inclouen:
- Retirada de vehicles estacionats incorrectament, abandonats o que suposin un perill per a la circulació.
- Transport del vehicle a les dependències municipals o al dipòsit autoritzat.
- Compliment de la normativa municipal i de trànsit aplicable en la gestió de la retirada de vehicles.
3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ
El pressupost base de licitació és de 5000 euros, desglossat de la següent manera: 4132,23 € de pressupost net i 867,77 € d’IVA al 21%. Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte els preus de mercat.
4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS
La durada del contracte serà fins el 31 de desembre de 2025.
5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES
Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
- Document d’oferta amb els preus sense IVA de :
- Turismes i Motocicletes:
- Retirada:
- Enganxament:
- Desplaçament:
- Furgonetes i Camions de fins a 3500 kg:
- Retirada:
- Enganxament:
- Desplaçament:
- Turismes i Motocicletes:
- Declaració responsable Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: .
6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES
El preu més econòmic.
7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE
El responsable del contracte és el Cap de la Policia Local de Santa Cristina d’Aro, Juan Francisco Gómez Cozar.