Ves al contingut
Inici » Ajuntament » Contractació pública » COMPRA EQUIPS D’IL·LUMINACIÓ DE MURAL MUR, PROTECCIONS DEL MATEIX I TIRES LED

COMPRA EQUIPS D’IL·LUMINACIÓ DE MURAL MUR, PROTECCIONS DEL MATEIX I TIRES LED

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la compra d’equips d’il·luminació de mural mur, proteccions del mateix i tires led. Inclòs transport del material.

CPV: 34991000-0 Luces para iluminación exterior

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

CORDÓ LED

100 metres       CORDÓ tipus: CD LD GPL 230V 10M2S100L VE BC TR S/C

84 unitats         CABLE ALIM IP44 GR C/E CORD LD GPL

PERFILERIA LED IL.LUMINACIÓ MURAL

34 metres         PERFIL E-163 2METRES CANTONADA

34 metres         DIFUSOR OPAL E-163 2METRES

2 unitats           TAPA FINAL DEL PERFIL E-163

33 metres         TIRA DE LED FLEXIBLE PROFESSIONAL IP65 15W/MT 3000K 230V 10x5mm 1500Lm

ASSEMBLATGE PERFILERIA I TIRA LED A MIDA.

34
metres         VISERA METÀL·LICA DE
COBERTURA I SUPORT PER LA PERFILERIA LED – SEGONS DISSENY PER DONAR
COBERTURA SUPORT I ESTETICA CONTINUA PER DAVANT DE TOTES LES
INSTAL.LACIONS PRESENTS EN EL MUR – LLARG 2 METRES

34 metres         LACAT VISERA SUPORT PER EVITAR ROVELL AMB EL TEMPS

INCLÒS TRANSPORT DEL MATERIAL

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El
pressupost base de licitació és de 7.657,31 euros, que queda desglossat
de la següent manera: 6.328,36 € de pressupost net i 1.328,95€ d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà per l’entrega immediata en els pròxims 15 dies després de l’aprovació.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les
ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el
termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte:
.

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades.
El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una
vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a
Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i
entitats que en depenen el servei de factura electrònica de
l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General
d’Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent
enllaç
https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

Ves al contingut