Des de l’Ajuntament volem estar a prop de la ciutadania a través d’un servei d’atenció personalitzat i eficient. Pots escriure’ns per:
- Consultes generals sobre els serveis municipals.
- Informació sobre tràmits i procediments administratius.
- Suggeriments i propostes per millorar la vida a la ciutat.
- Informar sobre incidències o problemes a les zones públiques.
En línia
Seu electrònica
Per telèfon
+34 972 837 010
Presencialment
Plaça de Catalunya, 1
L’Ajuntament t’atendrà de dilluns a divendres, de 8 a 13.30 h (excepte festius).
App municipal
Descarrega’t l’App de Santa Cristina d’Aro
UN NOU APLICATIU PER APROPAR L’ACTIVITAT MUNICIPAL A LA CIUTADANIA
A través d’aquest nou canal, la ciutadania pot consultar les notícies i els actes de l’agenda de manera fàcil i directa, així com accedir als tràmits municipals, generar incidències o consultar tota la informació del web municipal des del mòbil.
L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro disposa d’una App oficial, gratuïta i disponible per a dispositius iOS i Android. Es tracta d’un canal a través del qual la ciutadania pot consultar de manera àgil, intuïtiva i còmode la informació més rellevant del web municipal.
Aquesta eina permet tenir accés a les notícies i a l’agenda del consistori, així com accedir ràpidament als apartats més consultats del web municipal, als tràmits més sol·licitats, al calendari de recollida de residus porta a porta en un sol clic, o a la compra de tiquets de l’auditori municipal Espai Ridaura, entre d’altres.
Té incorporat un sistema d’incidències, dividit en categories segons el tipus d’incident de què es tracti, com per exemple via pública, enllumenat, mobiliari urbà, neteja pública o recollida de residus. Es tracta d’una via alternativa per contactar amb l’Ajuntament, en què és necessari adjuntar una fotografia geolocalitzada i, tant la Brigada com la Policia Municipal, reben l’avís de manera directa i es posen en marxa per posar-hi solució tant aviat com es pugui.
Per fer servir aquesta eina cal estar registrat/da com a usuari a l’aplicació, introduint les dades bàsiques de la persona que es vulgui donar d’alta. També es pot accedir a l’aplicació sense registre, però és interessant fer-ho per tenir accés a més informació, contactar de manera directa amb l’ajuntament i rebre avisos i notificacions geolocalitzades, com en el cas de carrers tallats o avaries amb els subministraments d’aigua o electricitat. Aquestes notificacions podran gestionar-se des del mateix perfil de cada usuari, així com la configuració preferida.
D’altra banda, també es podrà accedir a la guia de serveis, a les adreces d’interès municipal, a la informació de les entitats del municipi o a l’apartat de subvencions. L’aplicació està pensada per als cristinencs i cristinenques, però també per aquelles persones que ens visiten, és per aquest motiu que l’aplicació també inclou la informació més destacada del web de Turisme: visites guiades, allotjament, restauració, comerç, patrimoni, i diversa informació sobre les cales i platges del municipi.
Us animen a descarregar-vos la nova aplicació municipal a través de la ‘store’ del vostre mòbil, que porta per nom ‘App Santa Cristina d’Aro’. A través d’aquest ENLLAÇ podreu accedir a la descàrrega.
No oblideu registrar-vos per poder participar de manera activa!
Certificat IDCAT
Què és el Certificat Digital IDCAT?
Què és?
El certificat IdCAT, és un identificador digital emès per al Consorci d’Administració Oberta de Catalunya – AOC, d’identificació i firma electrònica avançades que garanteix la identitat de les persones a internet i fa possible la gestió telemàtica amb les diferents Administracions.
- On puc obtenir el meu certificat digital IdCAT?
Us haureu de dirigir a qualsevol entitat de Registre idCAT, podeu trobar les diferents seus al següent enllaç https://www.aoc.cat/knowledge-base/on-es-pot-obtenir-lidcat/idservei/idcat/
- Quins passos he de seguir per a l’obtenció del certificat digital IdCat?
– Haureu d’entrar a la pàgina web idcat.cat
– Ompliu la sol·licitud
– Verifiqueu quina entitat de Registre és la més propera
– Haureu d’acudir a la cita prèvia amb l’entitat de Registre i portar el vostre document d’identitat.