Des de l’Ajuntament volem estar a prop de la ciutadania a través d’un servei d’atenció personalitzat i eficient. Pots escriure’ns per:
- Consultes generals sobre els serveis municipals.
- Informació sobre tràmits i procediments administratius.
- Suggeriments i propostes per millorar la vida a la ciutat.
- Informar sobre incidències o problemes a les zones públiques.
En línia
Seu electrònica
Per telèfon
+34 972 837 010
Presencialment
Plaça de Catalunya, 1
L’Ajuntament t’atendrà de dilluns a divendres, de 8 a 13.30 h (excepte festius).
Preguntes Freqüents
Què és el Certificat Digital IDCAT?
Què és?
El certificat IdCAT, és un identificador digital emès per al Consorci d’Administració Oberta de Catalunya – AOC, d’identificació i firma electrònica avançades que garanteix la identitat de les persones a internet i fa possible la gestió telemàtica amb les diferents Administracions.
- On puc obtenir el meu certificat digital IdCAT?
Us haureu de dirigir a qualsevol entitat de Registre idCAT, podeu trobar les diferents seus al següent enllaç https://www.aoc.cat/knowledge-base/on-es-pot-obtenir-lidcat/idservei/idcat/
- Quins passos he de seguir per a l’obtenció del certificat digital IdCat?
– Haureu d’entrar a la pàgina web idcat.cat
– Ompliu la sol·licitud
– Verifiqueu quina entitat de Registre és la més propera
– Haureu d’acudir a la cita prèvia amb l’entitat de Registre i portar el vostre document d’identitat.