Club de Lectura “Salut i Societat” 2025
⠀
Divendres, 13 de juny de 2025
A les 18:30 h
Biblioteca Baldiri i Reixac – Santa Cristina d’Aro
Comenta l'obra la Psicòloga clínica especialitzada Eva Martínez Palet, referent de benestar emocional comunitari al CAP a l'Equip d'Atenció Primària de Sant Feliu de Guíxols.
Enguany llegim L’estiu que la mare va tenir els ulls verds, de Tatiana Ţîbuleac: una novel·la descarnada i colpidora sobre la maternitat, la mort, la memòria i el perdó.
⠀
A través del record d’un estiu rural a França, Aleksy —un adolescent marcat per la pèrdua i la ràbia— reviu el darrer estiu amb la seva mare. Un relat intens sobre salut mental, dol i reconciliació.
⠀
El Club de Lectura “Salut i Societat” se celebra anualment des del 2011, organitzat pel Museu d’Història de Sant Feliu de Guíxols, la Càtedra Dr. Martí Casals de medicina i salut en l’àmbit rural (UdG) i les tres biblioteques de la Vall d’Aro.
⠀
Amb l’objectiu d’explorar la salut des d’una mirada interdisciplinària, cada edició proposa lectures literàries comentades per experts del món mèdic i literari.
⠀
🎟 Entrada lliure i gratuïta.