SERVEI DE MODIFICACIÓ DE LA PORTA DE LA DEIXALLERIA A UN SISTEMA DE PORTA AUTOPORTANT I CANVI DEL MOTOR

Núm.Expedient: E116.1 335/2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 9.500,00 €
Data límit presentació ofertes: 04-12-24

1.- OBJECTE
L’objecte del contracte és la contractació del servei de “MODIFICACIÓ DE LA PORTA DE LA DEIXALLERIA A UN SISTEMA DE PORTA CORREDERA I CANVI DEL MOTOR”
Identificació CPV 44221230-6: Portes de corredora
Número d’expedient: E116.1 335/2024

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES
En concret, les prestacions a executar son:
Dades tècniques:

- Convertir el sistema d’obertura de la porta corredora actual de la deixalleria a un sistema de porta autoportant amb cremallera i sense carril inferior ni rodes
- S’ha d’incloure tots els serveis de paleteria que es requereixin, així com tots els ferratges i materials necessaris.
- Col·locació d’un motor inverter de 1000 kg d’arrossegament amb sistema antiatrapament
- S’aprofitaran tots els comandaments existents i s’adaptaran per tal de que funcionin correctament amb el nou motor
- S’afegirà un control d’accés amb codi numèric
- La porta inclourà tots els sistemes de seguretat necessaris per tal de complir amb la normativa EN-12453 (fotocedules de seguretat interior i exterior, llum de preavís de porta en moviment, bandes de seguretat, etc...)
- La porta actual de ferro s’aprofitarà, però s’haurà de repintar in situ. Això consistirà en donar una capa d’imprimació epoxid fosfocromatant i passivant i promotora d’adherència, i finalment s’aplicaran diverses capes de pintura esmalt de poliuretà de dos components.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ
El pressupost base de licitació és de 11.495,00 € euros, que queda desglossat de la següent manera: 9.500,00 € de pressupost net i 1.995,00 € d’IVA al tipus 21%.
Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS
La durada del contracte serà de 8 mesos.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES
Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
- Document d’oferta
- Declaració responsable
Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES
El preu més econòmic.

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE
El responsable del contracte és el tècnic responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Jofre de Febrer Bonilla.

8.- FORMA DE PAGAMENT
El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.
Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812