Contractació del servei tècnic de so i il·luminació i lloguer de material per a activitats que es realitzen a l'Espai Ridaura

Núm.Expedient: E116.1 - 29/2025
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 3.492,00
Data límit presentació ofertes: 08-02-25

Contractació del servei tècnic de so i il·luminació i lloguer de material per a activitats que es realitzen a l'aire lliure

Presentació de les ofertes a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Termini: Fins al dia 08 de febrer de 2025

Documentació annexa:

- Quadre de característiques tècniques

- Declaració responsable

- Proposta de preu

- Fitxa tècnica Espai Ridaura

- Relació de preus de lloguer de material

 

Subministrament de material promocional del Carnaval 2025 (5000 xapes)

Núm.Expedient: E118.5 2025/13
Contracte: Subministrament
Pressupost sense IVA: 1300
Data límit presentació ofertes: 05-02-25

L’objecte del contracte és la contractació del subministrament de material promocional del Carnaval 2025 (5000 xapes de 38 mm amb imperdible impreses a 4 tintes)

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

- Document d’oferta
- Declaració responsable (Segons document adjunt)

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5  dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

REPARACIÓ EQUIPS ELÈCTRICS DE CONTROL D’IL·LUMINACIÓ DOMÒTICA DE L'EDIFICI ESPAI RIDAURA

Núm.Expedient: E116.1 - 351 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 5.000,00 euros
Data límit presentació ofertes: 24-12-24

REPARACIÓ EQUIPS ELÈCTRICS DE CONTROL D’IL·LUMINACIÓ DOMÒTICA DE L'EDIFICI ESPAI RIDAURA

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la reparació equips elèctrics de control d’il·luminació domòtica de l'edifici Espai Ridaura.

Identificació CPV  50711000-2  Servicios de reparacion y mantenimiento de equipos electricos de edificios 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Reparació substitució de la domòtica d’il·luminació contemplant totes les exigències de la instal·lació existent amb control des de la sala tècnica de forma independent.

S’han incloure els equips, materials i mà d’obra necessària per la posada en funcionament i la llicencia del software necessari.

Suma base imposable                                                                               5.000,00.- €

Iva 21 %                                                                                                    1.050,00.- €

Total pressupost                                                                                      6.050,00.- €

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 5.000,00 euros, que queda desglossat de la següent manera: 6.050,00 € de pressupost net i 1.050,00 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb combinació a la disponibilitat de la sala.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

REPARACIONS DE MÀQUINA DE CLIMATITZACIÓ DE L'EDIFICI ESPAI RIDAURA

Núm.Expedient: E116.1 - 350 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 12632,90
Data límit presentació ofertes: 24-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la reparació de màquina de climatització de l'edifici Espai Ridaura.

Identificació CPV  45259300-0    Reparacion y mantenimiento de plantas de calefaccion 


2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Reparació de la fuita del condensador de la refredadora CLIMAVENETA,

Tasques a realitzar:

  • Retirada del refrigerant existent.
  • Localitzar la fuita, amb pressió de nitrogen sec.
  • Reparar les fuites, soldar radiador i elements necessaris.
  • Prova d’estanqueïtat que durarà 24h, i es repetirà l’actuació fins aconseguir la total estanqueïtat.
  • Si aquesta compleix es procedeix a la deshidratació de la refredadora fent el buit durant aproximadament 8h i ja un cop acabat es fa la càrrega de gas que en el cas pitjor es contempla el preu de la càrrega complerta. 18 Kg. CARREGA COMPLETA REFRIGERANT R-410A

MA D’OBRA REPARACIÓ FUITA I ELS SEUS MATERIALS :                            590,64.- €

18 Kg. CARREGA COMPLETA REFRIGERANT R-410A :                              1.368,00.- €

Reparació, substitució del sistema actual de control i gestió de la calefacció per un sistema alternatiu, format per 7 packs aidoo pro blueface amb control wifi (AIRZONE) per la climatització i per la ventilació seria de forma automatitzada amb una programació de funcionament segons l’activitat de la sala.

Inclou tots els materials, eines, mitjans i treballs que puguin ser necessaris per la seva posada en funcionament.

IMPORT PARTIDA CONTROL CLIMATITZACIÓ :                                                        4.780,67.- €

Correcció conductes del sistema de retorn. Formació, adequació de retorns a les parts baixes dels locals pel funcionament de la climatització evitant l’afavoriment de l’estratificació del aire.

Inclou tots els materials, eines, mitjans i treballs que puguin ser necessaris per la seva posada en funcionament.

IMPORT PARTIDA RETORNS D’AIRE :                                                        2.810,64.- €

Reparar / substituir electrovàlvula de la canonada principal d’impulsió

Inclou tots els materials, eines, mitjans i treballs que puguin ser necessaris per la seva posada en funcionament.

IMPORT PARTIDA SUBSTITUCIÓ ELECTROVÀLVULA :                               1.252,95.- €

Reparar fuga d’intensitat en els motors impulsió d’aire a la màquina principal

Inclou tots els materials, eines, mitjans i treballs que puguin ser necessaris per la seva posada en funcionament.

IMPORT PARTIDA REPARAR FUGA MOTORS IMPULSIÓ :                         1.830,00.- €

Suma base imposable                                                                             12.632,90.- €

Iva 21 %                                                                                                    2.652,91.- €

Total pressupost                                                                                    15.285,81.- €

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 15.285,81 euros, que queda desglossat de la següent manera: 12.632,90 € de pressupost net i 2.652,91 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

REPARACIÓ MOTOR EXCAVADORA CATERPILLAR AJUSTAMENT MUNTATGE I POSTA EN FUNCIONAMENT DE LA MATEIXA

Núm.Expedient: E116.1 - 338 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 12.000,00
Data límit presentació ofertes: 06-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el servei de reparació motor excavadora Caterpillar ajustament muntatge i posta en funcionament de la mateixa

Identificació CPV 50531400-0 Servicios de reparacion y mantenimiento de gruas 

Expedient E116.1 - 338 / 2024

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Revisar i comprovar problema bloc motor per treball sense engràs.

Netejar màquina.

Identificar peces motor desmuntat excavadora Caterpillar.

Muntar motor reconstruït.

Muntar radiadors i components circuit refrigerant.

Canviar oli hidràulic i filtre
Comprovar sistema hidràulic.

Netejar i comprovar radiador aigua

Netejar i comprovar radiador oli.

Oli total azolla zs 68

Filtre gas-oil

Bateria

Carcassa motor

Motor Perkins reconstruït

Oli Amalie synthetic 10w40

Gestió reciclatge olio líquid frens

Líquid refrigerant concentració mínima al 30%

Gestió reciclatge olis, filtres, refrigerant i residus varis derivats

S’inclou mà d’obra per treballs de reparació, peces a substituir, mecanitzats, materials i tots els productes i eines necessàries per la reparació.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 14.520,00 euros, que queda desglossat de la següent manera: 12.000,00 € de pressupost net i 2.520,00 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà d’uns 2 mesos en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

ACTUACIONS PUNTUALS DE PAVIMENT ASFÀLTIC EN CALENT DE 6 CM DE GRUIX tipus AC 11 surf BC 50/70 D

Núm.Expedient: E115.5 - 8 / 2024
Contracte: Obres
Pressupost sense IVA: 18.317,82 €
Data límit presentació ofertes: 06-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte son actuacions puntuals de paviment asfàltic en calent de 6 cm de gruix tipus AC 11 surf BC 50/70 D

Identificació CPV 44113620-7 Asfalto

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Disponibilitat de la següent partida a convenir en múltiples actuacions de forma puntual:

  • Paviment asfàltic en calent de 6 cm de gruix, de mescla bituminosa contínua en calent tipus AC 11 surf BC 50/70 D, de granulometria semi densa per a capa de trànsit i granulat granític, sobre capa de tot-ú reciclat compactat al 98 % del PM, sobre esplanada E2 ( existent ), i reg d'imprimació amb dotació 1 kg/m2.

S'inclou la part proporcional de demolició del paviment asfàltic existent i formació d'encaixos aïllats, sanejament de les arrels existents, carrega de runes sobre camió, i estesa i compactada de l'asfalt i tot-u, així com el transport de runes a l'abocador amb el cànon d'abocament inclòs. ( Arrels )

Previsió de necessitat de: 402,54 m2

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 22.164,57 euros, que queda desglossat de la següent manera: 18.317,82 € de pressupost net i 3.846,74 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

SERVEI DE MODIFICACIÓ DE LA PORTA DE LA DEIXALLERIA A UN SISTEMA DE PORTA AUTOPORTANT I CANVI DEL MOTOR

Núm.Expedient: E116.1 335/2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 9.500,00 €
Data límit presentació ofertes: 04-12-24

1.- OBJECTE
L’objecte del contracte és la contractació del servei de “MODIFICACIÓ DE LA PORTA DE LA DEIXALLERIA A UN SISTEMA DE PORTA CORREDERA I CANVI DEL MOTOR”
Identificació CPV 44221230-6: Portes de corredora
Número d’expedient: E116.1 335/2024

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES
En concret, les prestacions a executar son:
Dades tècniques:

- Convertir el sistema d’obertura de la porta corredora actual de la deixalleria a un sistema de porta autoportant amb cremallera i sense carril inferior ni rodes
- S’ha d’incloure tots els serveis de paleteria que es requereixin, així com tots els ferratges i materials necessaris.
- Col·locació d’un motor inverter de 1000 kg d’arrossegament amb sistema antiatrapament
- S’aprofitaran tots els comandaments existents i s’adaptaran per tal de que funcionin correctament amb el nou motor
- S’afegirà un control d’accés amb codi numèric
- La porta inclourà tots els sistemes de seguretat necessaris per tal de complir amb la normativa EN-12453 (fotocedules de seguretat interior i exterior, llum de preavís de porta en moviment, bandes de seguretat, etc...)
- La porta actual de ferro s’aprofitarà, però s’haurà de repintar in situ. Això consistirà en donar una capa d’imprimació epoxid fosfocromatant i passivant i promotora d’adherència, i finalment s’aplicaran diverses capes de pintura esmalt de poliuretà de dos components.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ
El pressupost base de licitació és de 11.495,00 € euros, que queda desglossat de la següent manera: 9.500,00 € de pressupost net i 1.995,00 € d’IVA al tipus 21%.
Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS
La durada del contracte serà de 8 mesos.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES
Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:
- Document d’oferta
- Declaració responsable
Les ofertes es presentaran a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES
El preu més econòmic.

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE
El responsable del contracte és el tècnic responsable de l’Àrea de Medi Ambient, Jofre de Febrer Bonilla.

8.- FORMA DE PAGAMENT
El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.
Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

SERVEI DE MAQUINARIA DIVERSA DE TRANSPORT GRUA I MOVIMENT DE TERRES

Núm.Expedient: E116.1 - 316 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 9.840,00
Data límit presentació ofertes: 04-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el servei de maquinaria diversa de transport grua i moviment de terres per tasques diverses en manteniment de via publica enllumenats i serveis municipals.

Identificació CPV  45520000-8    Alquiler de maquinaria para movimiento de tierras con maquinista 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Disponibilitat de la següent bossa d’hores a convenir en múltiples actuacions de forma puntual:

Mini excavadora tipus giratòria

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Mini carregadora

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Motoanivelladora petita

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Compactador corro vibratori

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Camió bolquet 20tm

20

h

61

€/h

   1.220,00 €

Camió grua 20tm

15

h

60

€/h

      900,00 €

Servei transport de maquinària

12

h

60

€/h

      720,00 €

 

Import sense IVA

   9.840,00 €

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 11.906,40 euros, que queda desglossat de la següent manera: 9.840,00 € de pressupost net i 2.066,40 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

COMPRA EQUIPS D’IL·LUMINACIÓ DE MURAL MUR, PROTECCIONS DEL MATEIX I TIRES LED

Núm.Expedient: E118.5 - 121 / 2024
Contracte: Subministrament
Pressupost sense IVA: 6.328,36 €
Data límit presentació ofertes: 27-11-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la compra d’equips d’il·luminació de mural mur, proteccions del mateix i tires led. Inclòs transport del material.

CPV: 34991000-0 Luces para iluminación exterior

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

CORDÓ LED

100 metres       CORDÓ tipus: CD LD GPL 230V 10M2S100L VE BC TR S/C

84 unitats         CABLE ALIM IP44 GR C/E CORD LD GPL

PERFILERIA LED IL.LUMINACIÓ MURAL

34 metres         PERFIL E-163 2METRES CANTONADA

34 metres         DIFUSOR OPAL E-163 2METRES

2 unitats           TAPA FINAL DEL PERFIL E-163

33 metres         TIRA DE LED FLEXIBLE PROFESSIONAL IP65 15W/MT 3000K 230V 10x5mm 1500Lm

ASSEMBLATGE PERFILERIA I TIRA LED A MIDA.

34 metres         VISERA METÀL·LICA DE COBERTURA I SUPORT PER LA PERFILERIA LED - SEGONS DISSENY PER DONAR COBERTURA SUPORT I ESTETICA CONTINUA PER DAVANT DE TOTES LES INSTAL.LACIONS PRESENTS EN EL MUR - LLARG 2 METRES

34 metres         LACAT VISERA SUPORT PER EVITAR ROVELL AMB EL TEMPS

INCLÒS TRANSPORT DEL MATERIAL

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 7.657,31 euros, que queda desglossat de la següent manera: 6.328,36 € de pressupost net i 1.328,95€ d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà per l’entrega immediata en els pròxims 15 dies després de l’aprovació.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812

 

SERVEI LLOGUER FIGURES 3D DECORACIÓ

Núm.Expedient: E116.1 - 321 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 3.576,25 €
Data límit presentació ofertes: 26-11-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el lloguer figures 3D com elements decoratius per festivitat nadalenca per col·locar en 2 places municipals. Inclòs transport

Identificació CPV  44812400-9: Articulos para decoracion 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

2 figures 3D amb il·luminació led integrada en l’estructura com a elements decoratius, apta per ubicar en la via pública. Il·luminació càlida

Amb mesures mínimes de:

  • Element amb altura 3,50m per 1,90m x 1,90m de base
  • Element amb altura 2,80m per 2,02m x 1,25m de base

També es tindrà en compte l’estètica dels elements a valorar.  

Inclòs transport

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 4.327,26 euros, que queda desglossat de la següent manera: 3.576,25 € de pressupost net i 751,01€ d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà per la temporada de Nadal 2024 i l’entrega immediata durant el més de novembre 2024.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic i l’estètica dels elements a valorar.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812