REPARACIÓ MOTOR EXCAVADORA CATERPILLAR AJUSTAMENT MUNTATGE I POSTA EN FUNCIONAMENT DE LA MATEIXA

Núm.Expedient: E116.1 - 338 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 12.000,00
Data límit presentació ofertes: 06-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el servei de reparació motor excavadora Caterpillar ajustament muntatge i posta en funcionament de la mateixa

Identificació CPV 50531400-0 Servicios de reparacion y mantenimiento de gruas 

Expedient E116.1 - 338 / 2024

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Revisar i comprovar problema bloc motor per treball sense engràs.

Netejar màquina.

Identificar peces motor desmuntat excavadora Caterpillar.

Muntar motor reconstruït.

Muntar radiadors i components circuit refrigerant.

Canviar oli hidràulic i filtre
Comprovar sistema hidràulic.

Netejar i comprovar radiador aigua

Netejar i comprovar radiador oli.

Oli total azolla zs 68

Filtre gas-oil

Bateria

Carcassa motor

Motor Perkins reconstruït

Oli Amalie synthetic 10w40

Gestió reciclatge olio líquid frens

Líquid refrigerant concentració mínima al 30%

Gestió reciclatge olis, filtres, refrigerant i residus varis derivats

S’inclou mà d’obra per treballs de reparació, peces a substituir, mecanitzats, materials i tots els productes i eines necessàries per la reparació.

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 14.520,00 euros, que queda desglossat de la següent manera: 12.000,00 € de pressupost net i 2.520,00 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà d’uns 2 mesos en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812