SERVEI DE MAQUINARIA DIVERSA DE TRANSPORT GRUA I MOVIMENT DE TERRES

Núm.Expedient: E116.1 - 316 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 9.840,00
Data límit presentació ofertes: 04-12-24

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és el servei de maquinaria diversa de transport grua i moviment de terres per tasques diverses en manteniment de via publica enllumenats i serveis municipals.

Identificació CPV  45520000-8    Alquiler de maquinaria para movimiento de tierras con maquinista 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

Disponibilitat de la següent bossa d’hores a convenir en múltiples actuacions de forma puntual:

Mini excavadora tipus giratòria

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Mini carregadora

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Motoanivelladora petita

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Compactador corro vibratori

50

h

35

€/h

   1.750,00 €

Camió bolquet 20tm

20

h

61

€/h

   1.220,00 €

Camió grua 20tm

15

h

60

€/h

      900,00 €

Servei transport de maquinària

12

h

60

€/h

      720,00 €

 

Import sense IVA

   9.840,00 €

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 11.906,40 euros, que queda desglossat de la següent manera: 9.840,00 € de pressupost net i 2.066,40 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà en funció de les necessitats que sorgeixin i a prestar amb disponibilitat immediata

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812