SUBSTITUCIÓ TANCAMENTS LOCAL MUNICIPAL VALL REPÒS

Núm.Expedient: E116.1 - 314 / 2024
Contracte: Serveis
Pressupost sense IVA: 3.639,03 €
Data límit presentació ofertes: 22-11-24

Canvi de finestres i tancaments en PVC color blanc. Local municipal Vall Repòs.

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la substitució de tancaments malmesos en local municipal zona Vall Repòs.

Identificació CPV   45421100-5: Instalación de puertas, ventanas y elementos conexos 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

TANCAMENTS EN PVC TIPUS “CORTIZO” SISTEMA 39 A-70 FULLA RECTA COLOR BLANC.

3 unitats Finestra practicable de dues fulles, amb vidre de càmera 4+16+4 transparent amb folre interior de 85. de mides: 1600 x 1000.

2 unitats Finestra practicable d´una fulla, amb vidre de càmera 4+16+4 transparent amb folre interior de 85. de mides: 700 X 1200.

1 unitat Balconera practicable de dues fulles, amb vidre de càmera 4+16+4 transparent amb folre interior de 85. Fixes laterals amb planxa SW. De mides: 1600 X 1900.

2 unitats Planxa SW. color blanc per definició de punts rodons per cada finestra

Muntatge i material d´obra

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 4.403,23 euros, que queda desglossat de la següent manera: 3.639,03 € de pressupost net i 764,20 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

 

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà per l’entrega posterior a l’adjudicació. 2 mesos.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812