Subministrament de 20 pals de reposició per necessitats que puguin sorgir de manteniment d'enllumenats públics

Núm.Expedient: E118.1 - 48 / 2024
Contracte: Subministrament
Pressupost sense IVA: 3052,80
Data límit presentació ofertes: 20-11-24

Subministrament de pals de reposició per necessitats que puguin sorgir de manteniment d'enllumenats públics 

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la compra d’estucatge de material de pals de reposició per necessitats que puguin sorgir de manteniment d'enllumenats públics. Altura 9 metres Tipus III-SAL. Transport inclòs.

Identificació CPV  34928210-3  :  Postes de madera 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

20 Pals de reposició per necessitats que puguin sorgir de manteniment d'enllumenats públics. Altura 9 metres Tipus III-SAL.

Transport inclòs

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 3.693,89 euros, que queda desglossat de la següent manera: 3.052,80 € de pressupost net i 641,09 € d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

 

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà per l’entrega immediata durant el més de novembre o desembre 2024.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812