La Festa Maojr de Romanyà se celebra el 2n diumenge de setembre.
Aquest 2021 serà el diumenge 12 de setembre.
La jornada començarà a les 10 h amb la celebració del joc de pistes Terra i tributs, per a infants a partir de 6 anys. Farem un viatge al passat feudal de la Catalunya vella. Ens posarem a la pell dels remences d’aquestes terres... Caldrà mantenir la família i el mas pagant tot allò que requereixin els seus senyors feudals, tant laics com eclesiàstics.
L’activitat té una durada prevista de 1.30h i cal Reserva obligatòria a https://forms.gle/LdG2pZjXDyx7XdRk8
A les 11.30h s’inaugurarà un monòlit en homenatge a l’historiador, polític i escriptor Francesc Ferrer i Gironès afincat a Romanyà de la Selva
A les 12.15h se celebrarà un ofici solemne a l’església de Sant Martí de Romanyà.
En acabar, la cobla Rossinyolets ens oferirà un concert de de sardanes per escoltar.
Degut a les mesures de prevenció pel COVID-19 s’haurà de mantenir la distància de seguretat i s’haurà de portar la mascareta obligatòria en tot moment.
Us hi esperem!