Santa Cristina d'Aro celebra la revetlla de Sant Joan,amb la tradicional encesa de la foguera amb la Flama del Canigó i un ball de revetlla.
Habitualment es condiciona la Plaça de l'1 d'octubre de 2017 amb taules i cadires per tal que, tothom que vulgui celebri un sopar popular abans del ball de revetlla que posa fi a la nit més curta de l'any.
Tal com passa arreu de Catalunya, la gent al carrer, el llençament de petards i els sopars a la fresca son els ingredients principals d'una de les nits més màgiques de l'any.
Aquest 2021 hem pogut gaudir d'un espectacular castell de focs artificials que s'ha fet a l'espai habilitat per a la foguera de Sant Joan.
El nostre municipi és un dels municipis que habitualment tenen més risc d'incendi forestal, degut a aquest fet, l'ajuntament no autoritza la realitzacio de fogueres privades i només permet el llençament de petards a espais que estiguin a una distància mínima de 500 metres de qualsevol massa forestal i prohibeix el llençament de coets en tot el terme municipal.