Teniu ganes que un especialista en la matèria, com el Dr. Carles Hervàs, us parli de crisi alimentària i refugiats de la Guerra Civil?
I teniu ganes de sentir-lo en un dels masos de Solius que va acollir refugiats durant la guerra?
Doncs dissabte que ve, 21 de maig, coincidint amb la Festa Major de Solius, us convidem a assistir a la conferència “La crisi alimentària durant la guerra civil. El cas dels refugiats”.
Serà al Mas Pla i a les 19h de la tarda.
Presentarà el Dr. Xavier Sierra.
L’activitat es fa en col·laboració amb l'Espai del Metge i la Salut Rural.
Balanç de l’acte
La conferència sobre “La crisi alimentària durant la guerra civil. El cas dels refugiats” al Mas Pla de Solius va comptar amb un ple d’assistència. L’aforament era de 35 cadires.
El Dr. Carles Hervàs, especialista en la matèria, ens parlà de la crisi alimentària i dels refugiats de la Guerra Civil.
El públic va poder fer algunes preguntes i observacions al final, la qual cosa va enriquir el debat.
L’activitat era gratuïta, organitzada en col·laboració amb l'Espai del Metge i la Salut Rural.
Es va comptar amb la col·laboració del Mas Pla, qui va cedir la sala menjador. Es dona el cas, precisament, que el mas havia acollit refugiats durant la Guerra Civil. Agraïm aquest gest a la família Bosch, propietària del mas.
Vegeu el post sobre els refugiats de la guerra civil a Santa Cristina d’Aro al nostre blog.