INSCRIPCIONS OBERTES A PREU DE CURSA POPULAR
QUÈ ÉS EL CORREPOBLE?
És una cursa popular que vol implicar a tots els municipis del Baix Empordà en una festa del running.
Es tracta d'una competició per equips en la qual cada corredor representarà el municipi del Baix Empordà que prefereixi.
QUI L'ORGANITZA?
El CE Baix Empordà, amb la col·laboració de les àrees i departaments d'esports de Begur, La Bisbal d'Empordà, Calonge i Sant Antoni, Castell-Platja d'Aro-S'agaró, Palafrugell, Palamós, Pals, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d'Aro i Torroella de Montgrí.
QUAN I ON?
Cada any es realitzarà a un municipi diferent del Baix Empordà.
1ª EDICIÓ
Dissabte 1 d'abril del 2023
Palamós
Sortida: 10:00 h a l'Estenedor de xarxes.
2 hores màxim
QUI POT PARTICIPAR?
Qualsevol persona nascuda l'any 2011 i anteriors (majors de 12 anys).
PREU I SERVEIS
10 € fins al 15 de març 2023
15 € fins al 30 de març 2023 o fins a exhaurir dorsals.
INCLOU:
- Dret a participar en la prova
- Samarreta tècnica del municipi*
- Control de temps amb xip
- Dorsal personalitzat
- 2 avituallaments (5 km i arribada)
- Guarda-roba
- Assistència durant la prova
- Servei d'ambulància
- Zona de jocs per als més petits
*Les persones inscrites abans del dia 26 de febrer tindran garantida la samarreta del seu municipi el dia de la cursa. Les inscrites després d'aquesta data podran disposar de samarreta del seu municipi fins a exhaurir-ne les existències. Per a les persones inscrites que no disposin de samarreta del seu municipi el dia de la cursa, se'ls oferirà un horari de recollida i entrega de la samarreta durant les setmanes posteriors a la prova.
La samarreta de Santa Cristina d'Aro és vermella, igual que el nostre escut.