Servei de lloguer avet amb estructura d’alumini amb aspecte natural i il·luminació tipus led per decoració de Nadal. Inclòs transport

Núm.Expedient: E116.1 - 491 / 2023
Contracte: Subministrament
Pressupost sense IVA: 6.070,00
Data límit presentació ofertes: 16-11-23

SERVEI LLOGUER ENLLUMENAT DE NADAL

Servei de lloguer avet amb estructura d’alumini amb aspecte natural i il·luminació tipus led per decoració de Nadal. Inclòs transport

1.- OBJECTE

L’objecte del contracte és la contractació del lloguer d’enllumenat de Nadal.

Avet amb estructura d’alumini amb aspecte natural i il·luminació tipus led. Inclòs transport

Identificació CPV  31522000-1:   Luces para arbol de Navidad 

2.- CARACTERÍSTIQUES TÈCNIQUES

En concret, les prestacions a executar son:

Dades tècniques:

1,00 AVET AMB ESTRUCTURA D’ALUMINI I ASPECTE NATURAL

Dimensions mínimes: Altura 8 metres i Diàmetre: ø 4,70 m

Il·luminació càlida

Numero de punts lluminosos 12996 / 42107 lúmens

Potència 770 W – Alimentació directe 230 V (amb transformador 24V inclòs)

Classificació de la impermeabilització: IP66 – IP69

Pes aproximat amb estructura de solidesa i fixació: 1112Kg

3.- PRESSUPOST BASE DE LICITACIÓ

El pressupost base de licitació és de 7.344,70 euros, que queda desglossat de la següent manera: 6.070,00 € de pressupost net i 1.274,70€ d’IVA.

Per a la fixació del mateix s’han tingut en compte el preus de mercat.

4.- DURADA DEL CONTRACTE I TERMINI D’EXECUCIÓ DE LES PRESTACIONS

La durada del contracte serà de la temporada de Nadal 2023. Aprox: 60 dies.

5.- PRESENTACIÓ D’OFERTES

Per presentar oferta s’haurà d’incorporar la següent documentació:

  • Document d’oferta
  • Declaració responsable

Les ofertes es presentaran  a través de correu electrònic en el termini de 5 dies, a l’adreça de correu del responsable del contracte: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

6.- CRITERIS DE VALORACIÓ DE LES OFERTES

El preu més econòmic.  

7.- RESPONSABLE DEL CONTRACTE

El responsable del contracte és el responsable d’Urbanisme i Territori, Joaquim Roqueta Pararols.

8.- FORMA DE PAGAMENT

El contractista ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament la factura corresponent a les prestacions executades. El pagament es farà efectiu, prèvia presentació de la factura i una vegada hagi estat degudament conformada pel servei. S’estableix com a Punt General d’Entrada de factures electròniques de l’Ajuntament i entitats que en depenen el servei de factura electrònica de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC), eFACT. El Punt General d'Entrada és el sistema eFAC al qual podeu accedir mitjançant el següent enllaç https://efact.eacat.cat/bustia/?emisorId=914.

Tanmateix, i en relació amb els codis DIR3, tant per òrgan gestor, com unitat tramitadora i oficina comptable és: L01171812