El Servei

El Servei d’Ocupació Municipal de Santa Cristina d’Aro és una àrea de treball de l’Ajuntament que ofereix acompanyament a les persones que busquen feina i que proporciona a les empreses suport en la recerca de candidats/es pels processos de selecció de personal.

SC282-ADMINISTRACIÓ

DADES DE L’EMPRESA

Nom empresa
DESPATX ACTIVITATS IMMOBILIARIES
CP – Ciutat
Sant Feliu de Guíxols

OFERTA LABORAL

Categoria professional
Auxiliar administratiu/va per realitzar tasques pròpies de la posició en empresa del sector immobiliari.

Descripció del lloc (funcions)
Busquem un/a auxiliar administratiu/a que s’encarregui de les següents tasques: -Atenció telefònica a clients i gestió del correu electrònic -Confecció, enviament i arxiu de factures -Personalització de contractes, preparació de documentació per compra vendes i tramitacions en notaries, registres, ajuntaments i altres organismes -Generació de remeses bancàries i seguiment de cobraments i pagaments -Redacció i publicació d’immobles en portals immobiliaris -Altres tasques administratives
Experiència /
Requisits sol·licitats
Com auxiliar administratiu/va
Idiomes
Ÿ Català       Ÿ Castellà     Ÿ Francès   Ÿ Anglès     Ÿ Altres:
Informàtica

Data prevista inici

Vehicle propi
ŸŸ No  
Edat

indiferent
Tipus de contracte
Durada
indefinit
Sou brut / any

Sou brut / mes

Horari
Matí:
Tarda:
Nit:
Adreça centre de treball
Sant Feliu de Guíxols
Telèfon persona de contacte

Observacions:
Us de: MS OFFICE (Outlook, Word, Excel...)
JORNADA COMPLETA DE DILLUNS A DISSABTE MIGDIA

 

Facebook

Instagram

Twitter