Què haig defer per apuntar-me al Servei d'Ocupació Municipal?
Cal demanar cita prèvia per accedir al Servei.
- trucant al telèfon 972 837 010
- presencialment a la Oficina d’Atenció al Ciutadà
- a través del formulari d’aquesta web
Horari: de dilluns a divendres de 8:00 a 13.30 hores.
Quina documentació a la primera sessió?
- Un currículum vitae
- DNI o NIE original
- En cas que tinguis alguna discapacitat igual o superior al 33%, cal el document (l’original i una còpia) que ho certifiqui (ICASS).
Un cop donat/da d’alta oferim:
- Acompanyament en l'itinerari personal d’inserció
- Accés a l'Espai de Recerca de Feina
- Accés a la Borsa de Treball
Té caducitat la inscripció?
La inscripció al servei s'ha de renovar al cap d'un any des de la inscripció, per tal d'estar a la borsa de treball i poder així utilitzar i participar dels recursos del servei.