QUÈ ÉS L'OAC?


L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament de Santa Cristina d’Aro, està formada per un equip de quatre persones, que treballa per facilitar i simplificar la gestió dels tràmits municipals i que té com a missió:

  • Atendre les demandes d'informació sobre el municipi, l'activitat municipal, i els serveis que aquest ofereix.
  • Informar sobre els tràmits i gestions
  • Facilitar la presentació de documents adreçats a altres administracions i els impresos necessaris
  • Registrar documentació
  • Lliurar a la ciutadania certificats digitals (idCAT)
  • Gestionar queixes, suggeriments i avisos
  • Realitzar empadronaments, modificacions del Padró, volants i certificats.
  • També hi està ubicada la Oficina del Registre Civil de Santa Cristina d’Aro.


Horari
Dilluns a divendres, de 8.00 a 13.30 h
 

Contacte
Plaça Catalunya s/n
972837010
Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.